Onze oplossingen

Moderne Oplossingen voor Jouw Bedrijf
Bij ons vind je slimme tools die je werk makkelijker maken. Of je nu op zoek bent naar digitale formulieren die tijd besparen, een handige online boekingswidget voor je klanten, of een slimme koppeling met Mailchimp: wij hebben wat je nodig hebt. Ontdek onze moderne oplossingen en maak jouw bedrijf klaar voor de toekomst.

Digitale formulieren


Formulieren speciaal voor financiële dienstverlening
Voor bedrijven in de financiële dienstverlening, hebben we slimme formulieren gemaakt. Denk aan een schadeformulier, een periodieke check voor actief beheer en een inboedelwaardemeter.

Modern en digitaal werken
Onze digitale formulieren maken jouw werk makkelijker. Je hoeft geen pdf’s meer naar klanten te sturen. Je klanten vullen alles online in. Dat werkt snel en is duidelijk voor iedereen.

Slim en automatisch voor je klaar
Onze formulieren zijn te koppelen aan andere systemen. Daarmee vullen wij al gegevens voor de klant in. Als een klant klaar is, krijg je het formulier direct in je mail. En het mooie? Het komt ook meteen bij het juiste klantdossier.

Klik hier voor meer informatie over onze digitale formulieren.

Mobirise Website Builder
Wat klanten zeggen:

DigitalOnly maakt het voor onze klanten makkelijker om formulieren, zoals schadeformulieren, inboedel- en herbouwwaardemeters, klantprofielen voor hypotheken en opdrachten tot dienstverlening ingevuld te krijgen.

Voor ons is het weer enorm makkelijk dat het formulier direct in het CRM gekoppeld zit aan het betreffende dossier. Daarnaast zien wij dat formulieren vollediger worden ingevuld en vaker en sneller retour komen en dat scheelt weer enorm veel tijd.

Ric Claessens - Wijssens Financieel Advies

Mobirise Website Builder
Online boekingswidget

Bied je klanten het gemak om zelf een afspraak in te plannen, op elk moment van de dag. Dit kan direct via je website of via je nieuwsbrief. Het resultaat? Meer afspraken en een hogere klanttevredenheid, terwijl jij tijd bespaart.

Onze online agenda houdt volledig rekening met de openingstijden van je bedrijf en synchroniseert automatisch met de agenda's van je adviseurs. Zo heb je nooit dubbele afspraken! Deze functionaliteit is ook uitermate geschikt voor callcenters die efficiënt willen plannen.

Daarnaast kan de online agenda eenvoudig worden geïntegreerd binnen je CRM-systeem. Bij het CRM-systeem Elements kunnen wij bijvoorbeeld volledig automatisch een nieuw klantdossier aanmaken.

Nieuwsgierig geworden? Ervaar het zelf en plan een demo in via onze eigen online agenda!

Koppeling MailChimp

Op verzoek van onze klanten hebben wij een koppeling gemaakt tussen het CRM-systeem Elements en MailChimp. Hiermee kan de marketingafdeling zich volledig richten op haar kerntaken in plaats van het bijhouden van e-mailadressen.

Wat doet de koppeling? Dagelijks controleert onze software of er nieuwe e-mailadressen zijn toegevoegd in het CRM-systeem. Deze e-mailadressen voegen wij geheel geautomatiseerd toe aan je eigen MailChimp account. En het mooie? Alle verzonden nieuwsbrieven komen automatisch in het CRM-systeem te staan. Zo heb jij altijd een volledig klantbeeld!

Wil je meer weten over onze oplossingen of wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Plan dan direct een online sessie in.

MailChimp connectie met Elements

© Copyright 2021-2024 DigitalOnly. All Rights Reserved.

Drag & Drop Website Builder